Reklamace a servis (adresa pro zasílání): K reklamovanému zboží přiložte kopii dokladu |
Opravujeme výrobky značek
|
Pokud máte poškozený displej u svého mobilního telefonu, tak již nemusíte kvůli opravě nikam chodit. Poškozené zařízení u Vás vyzvedneme a opravené doručíme zase zpět. Stačí postupovat podle níže uvedeného návodu. Doprava k nám i zpět je ZDARMA. Doprava zdarma se vztahuje pouze na poškozené displeje vybraných typů mobilních telefonů od značek Apple, Samsung, LG a HTC.
Vyzvednutí zásilky
1. Objednávka a výběr dopravy
Vyplňte níže uvedený formulář a vyberte si způsob přepravy zboží zpět. Pro svoz k nám je vždy využita smluvní služba společnosti PPL.
2. Zabalení zařízení
Svoje zařízení dostatečně řádně zabalte a označte svojí adresou. Pokud je to možné a přístroj to dovoluje, zálohujte svá data. Jedná se o prevenci, která se má provádět vždy i při osobním předání. Rady od společnosti PPL jak zabalit zásilku si můžete stáhnout zde.
3. Svoz
Naši pracovníci s vámi telefonicky dohodnou datum a přesné místo svozu. To nemusí být shodné s Vašim bydlištěm. Jde o to, aby na tomto místě mezi 8:00 - 17:00 hod. někdo pravidelně v pracovní dny byl. Může to tedy být vaše pracoviště, prodejna vašeho známého, recepce a podobně.
Po převzetí vám PPL potvrdí svoz a předá číslo balíčku, díky kterému můžete sledovat online průběh dopravy a předání k nám.
Odeslání zpět
Opravené zařízení odesíláme zpět přes společnost PPL či Českou poštu. Balíček bude řádně zabalen a předán přepravci. Na požádání Vám sdělíme i sledovací číslo zásilky. Pokud Vám to bude vyhovovat, můžete si opravené zařízení vyzvednout i na naší adrese - Hájecká 1068/14, 618 00 Brno - Černovice.